Modernizujeme DUHU i díky Nadaci ČEZ

Díky nadačnímu příspěvku od Nadace ČEZ můžeme v roce 2025 našim pracovníkům zajistit supervizní podporu, digitalizujeme proces onboardingu a modernizujeme interní komunikaci. To vše přináší větší komfort pro pracovníky Společnosti DUHA.

Supervizní podpora je v pomáhajících profesích základ

Z finančních prostředků od Nadace ČEZ zajistíme pro pracovníky v přímé péči (pracovníci služby Chráněné bydlení a pracovníci služby Podpora samostatného bydlení) celkem 16 týmových supervizí, které lidem v sociálních službách pomáhají lépe vnímat a reflektovat vlastní práci, vyrovnávat se s těžkostmi a obavami, uvědomovat si velké i malé úspěchy a v neposlední řadě utřídit si myšlenky, pročistit atmosféru v týmu, posílit týmovou spolupráci.  Pro tým vedení Chráněného bydlení a pro tým vedení Společnosti DUHA zajistíme týmové manažerské supervize se zaměřením na rozvoj a procesy řízení. Všem pracovníkům v přímé péči zajistíme individuální supervize jako prevenci obávaného syndromu vyhoření. Všem vedoucím pracovníkům zajistíme individuální manažerské supervize se zaměřením na rozvoj manažerských dovedností a posílení role vedoucího.

Digitalizujeme onboarding

Zefektivníme vstupní zaškolování nových zaměstnanců. Zaměstnanci se proškolí ihned po nástupu, dle svých časových možností, aniž by onboarding zatížil jejich nadřízené. Zároveň připravíme vstupní zážitkový workshop se zaměřením na sdílení hodnot organizace a profesionálního přístupu ke klientům.
Moderně a bezpečně aneb chytrá kancelář. Proškolíme pracovníky v kyberbezpečnosti, abychom uměli pracovat v cloudovém prostředí bezpečně. I pracovník v sociálních službách musí znát, jak sdílet s kolegy dokumenty a zároveň chránit všechna pracovní data. Musí rozpoznat phishing a jiné nástrahy internetu. Musí se umět v cloudovém prostředí chovat zodpovědně. Vedoucí pracovníky zaškolíme v používání Microsoft365, aby mohli být oporou a průvodci zaměstnanců při přechodu na Microsoft365. Společně přejdeme na modernější způsob práce, který nás nebude brzdit. Věříme, že přechod na M365 nám usnadní každodenní práci, zrychlí týmovou komunikaci a pomůže nám mít vše pod kontrolou – ať jsme v kanceláři, doma nebo na cestě.

A co ještě?

Rádi bychom ušetřili část prostředků také na kurzy manažerské komunikace, na další vzdělávání manažerky pro rozvoj organizace a velmi často potřebné služby odborných konzultantů či facilitátorů.

To vše díky Nadaci ČEZ a její finanční podpoře. Nadace ČEZ pomáhá pomáhat.

Mgr. Petra Koláčková
manažerka kvality ve Společnosti DUHA