Podpora Nadace ČEZ umožnila intenzivní práci týmu vedení Společnosti DUHA. Podařilo se zrevidovat poslání a podívat se na hodnoty, které jsou součástí DNA Společnosti DUHA. Velkou pozornost management DUHY věnoval i firemní kultuře, kterou revidujeme a nastavujeme.
Čtyři měsíce intenzivní práce a nastavená cesta DUHY je před námi
Management Společnosti DUHA ve složení ředitelka, manažerka kvality, manažerka pro rozvoj organizace, ekonomka, vedoucí služby Chráněné bydlení, vedoucí služby Podpora samostatného bydlení a vedoucí služby Centrum denních služeb se v období říjen 2024 až leden 2025 za pomoci facilitátorky Olgy Medlíkové intenzivně věnoval strategickému plánování a firemní kultuře.
Díky finanční podpoře Nadace ČEZ jsme mohli realizovat tři facilitované workshopy, během kterých jsme velmi úspěšně zrevidovali poslání Společnosti DUHA a zpracovali analýzu slabých a silných stránek organizace. Na základně výstupů jsme stanovili vizi Společnosti DUHA a určili si strategické cíle včetně strategických plánů a úkolů pro rok 2025. Velmi podrobně jsme se zaměřili na firemní kulturu. Mapovali jsme představy, chování a hodnoty, které jsou v organizaci zakořeněné a sdílí je všichni zaměstnanci. Hodnotili jsme, co je dobře funkční a chceme to zachovat, a co je pouze zažité, ale již nevyhovující, a chceme to změnit.
S podporou Olgy Medlíkové jsme podle metody Canvas hledali funkčnost a nedostatky v oblastech komunikace, zpětná vazba, chování a duševní bezpečí. Výsledkem našeho společného úsilí je redefinice hodnot, na kterých stavíme naši práci. Hodnoty, jako skutečný základ Společnosti DUHA, který nás spojuje, v který věříme a stojíme za ním. Našimi hodnotami jsou respekt, profesionalita, empatie a pochopení, otevřenost a loajalita.
Workshopy naše práce rozhodně neskončila
A nyní je na nás, vedoucích pracovnících, abychom svou osobní přesvědčivostí, vlastním příkladem, silou argumentů a přístupem předávali tyto hodnoty našim zaměstnancům. A společně abychom všichni tvořili dobrý tým, inspirativní prostředí a profesionální a kvalitní služby.
Děkujeme Nadaci ČEZ za to, že díky její podpoře můžeme zkvalitňovat firemní kulturu ve Společnosti DUHA.
Mgr. Petra Koláčková
manažerka kvality